BEYİN TÜMÖRÜ, TİYATRO, İFTAR, YAĞMUR

Seçimler yaklaşıyor. Eğer vakit bulup da iki televizyon kanalında tarafları izlerseniz,  toplumumuzda noksanlığı en çok olan şeyin sevgi olduğunu göreceksiniz. 

Çok sevdiğim genç bir arkadaşımın beyin tümörü olduğunu öğrendim. 

Yağmur yağdı. Boşaldığı söylenen barajlarımız su ile dolmuştur ümit ederim.

İftarların sakin ve sade olanlarını seviyorum. Kimselerden iftar daveti gelecek diye korkuyorum. 

Yıllar sonra tiyatroya gittim. Kafam boşaldı. Tavsiye ederim.

Bir hastam benim yabancı diller bildiğimi fark etmiş olarak bana dil öğrenmenin yollarını sordu. Böyle sorular almak çok nadir. Çoğu kimse  her şeyi bildiğini düşünüyor. 

Öte yandan  internetten sadece ambalaj kartonunun nasıl yapıldığının hikayesini bile dinleseniz ne kadar bilgisiz olduğumuzu anlarsınız. Ama bu kadar çok şey bilmek gerekli mi?

Fotoğraf makinelerimi seviyorum. Onları yapanlar sağ olsunlar.

Bir inşaat firmasının  reklamı şöyleydi: "dünyanın en ünlü kahvecisi kiracınız olsun". Yani benden dükkan satın al diyor. Merak ettim bu iş kazançlı bir iş ise niye kendisi kiraya vermiyor. Başkalarını aptal yerine koymamak daha insanca. Ben olsam satılık dükkan derdim. Konumunu gösterirdim. Bu daha insanca. 




Popüler Yayınlar